lördag,

Lovade ju tidigare idag/i natt att jag skulle lägga ut lite bilder från kvällen. Kollade igenom kameran och insåg att jag inte hade tagit så många bilder, gick mest runt och prata med massa folk.  Aja, här kommer i alla fall två bilder från kvällen. Dom bilderna är på Albin, som tror att han är hetast istan, Jonna och Emelie.

Så vad har hänt idag då? Inte så mycket faktiskt, mormor och morfar var förbi här en sväng med lite bullar, mumsmums. Sen fick jag och lillebror en liten "sportlovsslant" och det är ju alltid bra :)

Kvällen ska jag nog spendera här hemma med familjen och kolla på Melodifestivalen. Lite tidigare idag lyssnade jag på snuttar av låtarna som ligger ute på svts hemsida, och ska jag vara ärlig tyckte jag inte att det var någon som var speciellt bra, hmm.

Nu ska jag gå o hjälpa fadern med kvällsmaten, skriver säkert senare ikväll också. Om jag orkar, latmask som jag är :D
Puss!


Kommentarer
Postat av: Hippo

Men det är ju jag som är hetast i stan...

2009-02-21 @ 18:34:29
Postat av: Fia

Eller hur? Haha :D

2009-02-21 @ 19:09:13
URL: http://pebles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0