tillbaka,

Tänkte faktiskt skriva igår, flera gånger. Men det blev aldrig av. Tänkte skriva att det gick bra med hemtentan och att om man har rätt inställning (det här är kul, det här kommer jag klara av) kan man göra nästan allt. Dock hade jag inte sån lust att skriva det efter jag och pappa hade övningskört, haha. Behöver nog inte skriva så mycket mer om det nu tror jag :p

Har precis packat klart väskan och ska snart ta bussen tillbaka till Örebro, blää. Okej, jag har fått varit hemma i en vecka nu, vilket har varit jätteskönt men nästa vecka kommer det att bli full rulle i stort sätt hela veckan. Andra hemtentan ska helst vara klar innan jag åker hem på torsdag/fredag, på måndag slutar jag inte förren 20.00 och lite såna grejor. Men det fixar sig alltid :)
MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0