heeej bloggen,

 Nu är jag tillbaka igen efter några dagar. Har inte orkat blogga och sen har det varit så mycket annat (okej, ingen ursäkt men ändå, haha) idolfinal, utgång sen igår slutade jag inte förran 20.00 på kvällen :O Då hade jag ju försig håltimme (eller heter det fortfarande så på universitetet?) i 4 timmar.

Nu har jag precis duschat, ska snart sminka mig och äta frulle och sedan iväg till dagens föreläsning som ska handla om upphovsrätten, vilket jag tycker ska bli jätteintressant. Igår hade vi nån jätteintressant föreläsning om yttrandefrihet, jag tycker om såna grejer eftersom det är saker som inte är självklara för alla över hela världen och det skiljer sig så mycket från land till land + att det är grejer som ändras mer eller mindre hela tiden. Ta piratbay som det blev sån stor uppståndelse över för ett tag sedan, hade dom egentligen rätt eller fel?

Aja skriver nog lite mer senare, nu har jag kommit igång med bloggandet igen i alla fall :p
MJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0