duktig flicka,

Det jag har gjort idag är gjort klart tentan, pappa var snäll och åkte till posten för att posta iväg iväg den, sedan har jag varit duktig och städat, dammtorkat och dammsugit mitt rum, hihi. Så känner mig jätteduktig nu när både tentan och rummet är klart. Då har jag inget mer som jag behöver tänka på ska vara klart innan jul, tenta - check, städa rummet - check, köpa julklappar - check (eller aah, kanske ska köpa en liten till men är i stort sätt klar med det)

MJAO!

p.s. hittade en snygg toabild som jag och Isabell tog på julfesten i onsdags, haha


Kommentarer
Postat av: Flodis

Du ska väl hjälpa till med granen också, eller är den redan check?

2009-12-21 @ 19:56:50
Postat av: Fialotta

Nej, granen är inte check redan. Tänkte inte på den :p

2009-12-21 @ 22:39:20
URL: http://pebles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0