dan före doppare dan,

Jaa, då var det dagen innan julafton idag då. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, hmm.

Jag och Systeryster klädde i alla fall granen idag, den blev lite halv Amerikansk så där. Inte extremt mycket plotterplotter, utan bara extremt mycket lila kulor, stjärnor/snöflingor och så, haha (lovar att ta kort sen)

Nått mer lite småroligt med dagen är våra små kissar, dom gömde pappas sko så han blev gaaalen när han inte hittade den när han och mamma skulle skjutsa lillebror till Björnön för pulka åkning. Nu hörde jag av Systeryster att hon hade hittat den, under en pall i vardagsrummet. Puckokatter vi har alltså, haha. Dock älskvärda puckokatter :D

Bingolottos uppesittarkväll snart då, och i år SKA jag vinna nått. För det har jag bestämt,
skriver mer sen när jag är överlyckig för jag vunnit nått,

MJAO! så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0