2 december,

Hej hå hej hå tralalalala,

Vet att det har varit dålig uppdatering dom senaste dagarna, precis som det brukar vara när jag är hemma. Det beror ju på att jag hellre träffar kompisar, umgås med familjen eller busar med kissarna än skriver i bloggen. Okej, jag åker hem ganska ofta så det är väl inte världens största grej, men jag saknar allt där hemma så bara att göra det bästa av situationen när jag är där :)

Det jag gjorde hemma i helgen var träffa lite folk, åt på Spicy men framför allt firade lilla julen, en finsk tradition som jag tycker alla borde fira. Då (första advent) äter man massa julmat sedan får alla en liten julklapp. I år fick jag ett biopresentkort och en chokladkalender (som vanligt, hihi) så tack mamma och pappa, eller tack tomten kanske man borde säga? Aja.

Igår hade jag världens j-vla otursdag. Tåget till Örebro var en timme och en kvart försenat till Västerås, sen när jag satt där och väntade kom jag på att jag glömt sminket hemma, heja mig.  När jag väl kom till skolan hade vi en aptråkig föreläsning (som ju försig jag, Tamara och Sinko gjorde rolig, haha)

Nu måste jag gå och äta lite frulle/brunch innan jag ska iväg på dagens föreläsning,
MJAO!


Kommentarer
Postat av: Flodis

Hoppas att du begärt ersättning från SJ...

2009-12-02 @ 19:18:36
Postat av: Fia

Jag har begärt ersättning av SJ jaa, det här ska dom knappast komma undan med :D

2009-12-03 @ 13:49:25
URL: http://pebles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0