blommor och bil,

Övningskörde till och från Halstahammar idag, vilket är var ca 6 mil, weeeei :D Något som bör läggas till är att det gick jättebra, vill verkligen ha det där körkortet snart. Fatta vilken frihet. Okej, man kanske behöver ha en bil då också, och ska man köpa bil behöver man ha pengar. Men har man körkort har man i alla fall kommit en bit på vägen, finns ju bilar som man kan låna lite då och då, hihi.

Var förbi Åsby en sväng också och där bidde det en liten blomma, får dock se hur länge jag kan hålla den i liv bara, haha. Nej men seriöst, när jag skaffat en ny blomma är jag jätteduktig på att sköta om alla mina blommor, sen efter nån vecka så glömmmer jag bort dom.

Aja skit samma, nu ska jag inte sitta här och bara skriva massa strunt. Läste att Paris Hilton har gått och skaffat en liten kisse igen. Och vad var det för ras den här gången då? Jo, en liten ragdoll, precis som Oscar, Brutus och Caesar, hihi.

MJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0