I'm back,

Har varit för lat för att skriva i bloggen dom senaste dagarna. Okej, vet att det inte är så jobbigt och jag gör det ju för min egna skull, men ändå. Ibland känner man bara inte för att skriva.

Helgen har varit lite upp och ner. Fredagen var toppen, lördagen började bra i alla fall sen på kvällen hände lite tråkiga grejer. Gårdagen var lite små skoj. Jag och systeryster körde på lite mission impossible i skogen, haha.

Lillebror fyllde år i lördags också, så grattis till honom. Och en liten varning till alla er andra: han får börja övningsköra nu så kanske är bäst om ni håller er inomhus ;)

Så vad ska jag hitta på denna soliga måndag som är första dagen på det sista lovet? Vad trakiskt det låter, men så är det. Funderar på att åka och klippa mig, det skulle verkligen behövas.Aja, får se hur det blir,

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0