tjenixen,

Hmm, vet inte rikgit vad jag ska skriva om dagen. Var tvungen att lämna in datorn idag, blää. Okej, den fungerade inte så bra, men ändå. Nu måste jag kriga med lillebror om vanliga datorn, och det kommer inte att bli så kul. Kanske inte får tillbaka den fören på måndag, sucks to be me. Kändes som att det gick bra på provet i alla fall, och det är ju bra.  Okej, hela livet hänger inte på ett prov, men ändå. Sen va jag o fikade lite med Em. Virre kom och sällskapade oss också. Trevlans kille det där :)

Orkar inte skriva så mycket mer just nu, skriver nog lite mer senare. A just ja, om ni inte har nått bättre för er så tycker jag att ni ska kolla in ett klipp som min kära systeryster spelat in. I vissa av scenerna ser det t.o.m. ut som mig, haha. Tycker att klippet är rikgit kul, fast det kanske är för att jag skulle kunna göra nått liknande, haha :D
http://leiden.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0