guten morgen,

Felsvavning? Ingen aning faktiskt, haha. Ledsen att jag inte la ut bilden igår ikväll som jag lovade. Ska jag va ärlig så kollade jag massa tv igår kväll, sen efter nyheterna var jag så himla trött att jag gick och la mig. Vilket är väldigt ovanligt, på torsdagar brukar jag alltid kolla SATC innan jag går och lägger mig. Aja. Tänkte lägga ut bilsen nu istället med det gick ju inte. Blää på att inte kunna lägga upp bilder ibland.

Så vad har ni tänkt att göra idag då? Jag ska i alla fall snart iväg till skolan. Först är det tv-råd som gäller. Måste erkänna att jag känner mig ganska duktig när jag och Madde sitter där och berättar klassens åsikter och allt sånt, försöker vara med och påverka olika beslut. Efter tv-rådet är det biologi som gäller. Hoppas verkligen att det inte är lika mycket kemi som det brukar vara, fattar inte ett skit då :( Sista lektionen är foto. Då blir det väl så att vi får sitta och fippla med bilderna som vi tog förra veckan.

Ikväll är det tjejmiddag som gäller. Kulkul. :D

Och nu måste jag dra, måste fixa det sista innan jag ska iväg till bussen.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0