grattis,

Grattis i efterskott till min blogg som fyllde 1 år för 3 dagar sen. Haha, värt att skriva men ändå :P

Blev ingen dans ikväll, Sosso, dansläraren är sjuk. Och det känns piss, var ju verkligen grymt sugen på att dansa. För er som inte redan vet så dansar jag magdans och har gjort det ett halvår, och mer ska det bli. Tycker verkligen att det är jätteroligt och det får måndagarna roligare. Är ju inte så kul att helgen är slut, men då är det bara att tänka på dansen, jippie :D

Istället för dansen har jag skrivit lite på religionsuppsatsen som ska va inne på onsdag. Blää. Vi ska skriva om vad vi tror på och lite så. Jag tror på jultomten, tror ni att det räcker? ;P

Har lekt med lite bilder från igår också. Ansiktsmask, osminkad och sen mina senaste älsklingar. En kvinna kan inte ha för många par skor helt enkelt, haha :D
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0