vinnare av äran,

Gissa vem som skulle ha vunnit pris för bästa klädsel på Oscarsgalan i aulan om hon inte hade behövt gå iväg för att uträtta ett litet ärende i slutet av den? Mouia. Haha. Eftersom jag inte var där så vann Elin istället, fick priset och så där. Men tycker nästan att jag kan säga att jag vann äran ändå, :P  Grattis till Elin för bästa klädsel och Emelies grupp för bästa film :D Kommer inte ihåg resten av kategorierna och vet inte vilka som vann i dom heller, men grattis på er.
Redovisningen gick i alla fall bra. Vi kanske inte hade bästa filmen eller bästa framträdandet, men det gick ändå bra. Hoppas i alla fall på ett VG.

Nu ska jag kolla lite dräckter till halloween. Ska på minst två halloweenfester och då vill man ju hitta nå bra. Lite senare ikväll är det dans som gäller. Konstigt nog känner jag mig inte ett dugg taggad. Kan ju försig bero på att jag gick upp så tidigt imorse. Eller okej, nu ska jag inte sitta här och gnälla över att jag gick upp kvart i sex, vet att det är många som går upp mycket tidgare. Men för mig är kvart i sex jättetidigt. Hmm, undra om det blev nått kvar av den mumsiga kladdkakan jag gjorde igår. Japp, först kolla kladdkaka och cola, sen halloweendräkt.
Puss!


Kommentarer
Postat av: lino

grattis:)

2008-10-20 @ 17:16:35
URL: http://lin0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0