lilllördag,

Nja, kommer nog inte bli så mycket lilllördag för mig idag. Eller just ja, kanske skulle ut ikväll. Aja, får väl se hur det blir med det. Planerna för dagen är i alla fall samma som igår, städa, plugga och fixa lite. Blev ju inte så mycket sånt igår eftersom att jag fick min halloweendräkt och fixade lite med det i stället. Just ja, fick som sagt  min halloweendräkt igår, och den passa perfekt. Måste ha hjälp att få på och av den, men när den väl sitter på sitter den som en smäck, haha.

En annan sak som jag gjorde igår, med hjälp av mamms, var att slinga mitt hår, därav förra inlägget. Mitt hår är verkligen hopplöst, går knappt att slinga det med sån där hetta. Har värsta knäppt hår som bara tovar ihop sig hela tiden. Menmen, blev ju tillslut bra ändå. Bara det att jag tror mina toppar är imun mot hårfärg. Slänger upp en bild senare under dagen.

Ne, nu orkar jag inte skriva mer, Hörs da.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0