hej hopp,

Har inte haft nått vettit att skriva de senaste dagarna så har helt enkelt struntat i det. Har inte gjort något speciellt heller. Men det gjorde jag idag. Har nämligen kört min första körlektion med Sammie. Det gick faktiskt riktigt bra. Har redan bokat in 3 lektioner till. Eftersom att jag kände mig så nöjd med den här dagen (gick superbra på provet och körlektionen gick finemang) så bestämmde jag mig för att gå till Gina och kolla om den underbara klänningen fanns kvar i min storlek. Och eftersom att den var så underbar och fanns i min storlek fick den följa med mig hem, hihi.

Nu ska jag gå och sova. Eller aah, försöka sova i alla fall. Har haft svårt att somna den senaste tiden =/
Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0