happy,

Just nu är jag på väldigt bra humör. Har börjat jobba på McDonnalds nu, och det har faktiskt gått rikgit bra. Förutom att jag brännt mig lite och krossat en kroge, haha. Sen köpte mamma sex and the city filmen åt mig i dag. Sist men inte mist fick jag den halloweendräkten jag ville ha. Om man köper via tradera är det ju aktuion och då sitter man och budar och så. Då är det inte helt säkert att man får det man vill ha. Men tack vare att jag har så snälla föräldrar så fick jag det. Även om det gick på lite mer än jag hade tänkt från början, hihi. Så ska man sammanfatta dagen så har den varit sjukt bra :D

Nu vill lillebror ha datorn och spela cs. Och eftersom att jag är på så bra humör ska han få det. Jag ska gå och kolla sex and the city filmen :D Ha det gött.
Puss!

Kommentarer
Postat av: ThereseLo

vad ska du klä ut dig till? :)

2008-10-24 @ 01:11:23
URL: http://thereselo.blogg.se/
Postat av: Leiden

den kommer men kanske inte förens imorgon kan inte lägga in massor av inlägg samtidigt

2008-10-26 @ 20:06:44
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0