effektiv dag,

Mmh, känns som jag har varit väldig effektiv idag. Har fått många olika saker gjorda. Började med att fortsätta inspelningen till projektet. Gick ju bra ända tills batterit nästan tog slut, ska fortsätta imorron så det är lugnt. Efter inspelningen var det dags att lämna in datorn igen, fungerar ju inte. Så blä på den. Efter lunch var det möte med uf-gruppen. Gick också bra, kom fram till att vi skulle åka och fixa ett bank konto. Tog ca 1 timme, ganska segt men känns bra att vi har det gjort nu i alla fall. När vi var klara på banken tog vi en liten runda på stan, åt och lite så. Sen var det dags för min första teori lekion. Den handlade om hastighet och lite så. Lärde mig en hel del om reaktionssträcka, bromssträcka och lite sånt. Teorin slutade en halvtimme innan dansen började, så när den var slut var det bara att skyna sig dit.

Verkligen jättepersonligt inlägg, eller inte. Men jag orkar inte skriva så mycket nu, så det får väl duga :)
Eller joo, kan skriva en lite småpersonlig sak. Såg en stjärna falla när jag och Em stog och väntade på bussen.
"Jag såg en stjärna falla, det var i natt när alla sov.
Jag tror jag önskade att du var nära."

Tjilivippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0