seg söndag,

Här sitter jag och mumsar pepparkakor och julmust, lyssnar på julmusik och så snöar det ute, kan det bli så mycket bättre? Joo, om jag skulle slippa sitta här och plugga, haha. Vet att jag kanske låter lite knäpp, men nu längtar jag till vintern då det är massa snö som lyser upp världen och man får ha massa gosiga varma kläder. Sen är det ju inte helt fel att ha lite snöbolls krig också, haha. Till den här vintern har jag och Emelie pratat lite om att vi ska testa åka snowboard, blir nog kul att se, haha.

Ne, nu kanske jag ska ta och återgå till pluggandet. Håller på med USA projektarbetet till samhällen, lite svårt att hitta bra saker till det bara, hmm. Aja, bara att leta vidare. Hörs senare,
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0