måndag morron/förmiddag,

Som vanligt har jag varit dålig på att uppdatera här i bloggen nu under helgen. Vet egentligen inte varför, har väl inte suttit vid datorn så mycket. Systeryster har varit hemma i helg så har umgåts lite med henne. I fredags var det segande framför tvn och kolla idol som gällde. Älskar verkligen Kevin, han har sån himla utstrålning. Han borde vinna hela skiten. Inte bara för utstrålningen, han kan ju sjunga också. Och han kan sjunga typ allt från ballader till rock. I lördags var det stor halloweenfest, hade jätteroligt. Innan festen så började Systeryster att hjälpa mig med håret, sen fortsatte Em. Kändes nästan som jag skulle gå på bal eller något sånt med den uppsättningen, haha. Roliga utklädnader var det också, allt från stekt ägg till Pippi långstrump. Igår var jag och familjen hemma hos mormor och morfar för att äta lite. Det var trevligt.
Tack allihopa som gjorde den här helgen så bra som en var :D

Älskar måndagar som den här. Varje måndag har vi flex men det här är den första måndagen jag inte behöver åka till skolan för att jobba utan får jobba hemmifrån, vilket kan vara ganska skönt ibland. Okej, måste åka till skolan om typ fem timmar i alla fall, ska på utvecklings samtal, men ändå.

Här kommer en bild på håruppsättningen jag hade i lördags. Inte bästa kvalitén på bilden, men man ser ju ungefär hur den såg ut i alla fall.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Leiden

du bårde se min youtubefilm en som inte finns på vanliga bloggen utan bara på cosmo. gå in på cosmo och sedan tryck på skönhet se efter om du ser ett ansikte du kanske känner igen.. :P (får hoppas att de inte tagit bort den än bara)

2008-11-10 @ 11:43:16
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0