lyckodag,

Dagen började superbra med att jag snozade en timme, haha. Heja mig. Hann med bussen och kom i tid i alla fall. Skulle träffa Jessica halv tie för att förbereda spanska redovisningen vi skulle ha idag. Gick superbra, fick MVG som vanligt dåra, haha.

Efter redovisningen upptäckte vi att det var pannkaka till lunch. Sen skämtade vi lite om att det var våran lycko dag och att vi säkert inte skulle ha någon svenska bara för att. När vi kom till svenskan hade vi först klassråd och sedan fick vi jobba på valfri plats. Altså kunde man åka hem och jobba vilket är mycket skönare ibland, hihi

Sen hade jag körlektion, gick superbra :D
Så Virre, det är bara att börja spara till min blivande bil ;)
Här kommer en liten snekepeke på den, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0