hej,

Nu har jag varit så där dålig igen och inte skrivit på hela helgen. Har ju setat vid datorn, men har inte orkat skriva i bloggen. Haha.
I fredags var jag i alla fall på halloweenfest på konrad med lite folk. Hade riktigt kul :D
I lördags segade jag bara till en början, sen på kvällen var jag och bowlade med Em, Roy och Thias. Första serien kom jag tvåa (stolt) fast sen i andra tappade jag hur mycket som helst :( Var kul i alla fall och fick 2 strikes eller vad det nu heter när det är flera.
Igår så var jag och Em och kollade på hockey. Matchen sög, vik förlorade och spelade hel kasst. Låter kanske inte så kul, men en sak som var kul är att jag och Em känner lite folk som alltid står i viks hejarklack så vi hamnade där vi med. Kanske inte gormade så mycket, men ändå. Va lite coolt, haha.
Sen när vi kom hem från hockeyn slängde jag av mig jackan och kollade formula etten. Var en riktigt spännande vm final, och jag tycker att Hamilton var värd att vinna.

Nu är jag så där lat igen och orkar inte skriva mer, kanske skriver mer ikväll.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0