ojojoj,

nu var det ett bra tag sedan jag skrev, sorry. men har varit så mycket att göra. först var jag ju till barcelona i 5 dagar. o det va riktigt kul. lärde känna massa nytt folk o fick uppleva känslan av att flyga för första gången. vilket var mycket mindre speciellt än vad jag först trodde. fick värsta panikångest attacken innan jag skulle åka hemifrån. men som tur var hade jag en mamms i närheten som lugnade ner mig. vandrarhem/hotellet som vi bodde på vet jag inte riktigt vad jag ska säga om. det låg på en gata där det fanns massa horor o så, sen var jag o joe tvugna att dela på en säng som va mindre än den jag har här hemma, o grädden på moset var att vi var tvugna att dela på ett täcke dom första 2 nätterna, inte så lyckat kanske. men hade kul där i alla fall. tyvärr var det inte så solit, men varmt. måste erkänna att jag saknar den färska frukten som vi åt flera mornar i rad. häftigaste upplevelsen i barcelona måste nog ändå ha varit när jag o mary hoppade, barfota på camp nou (barcelona fc's hemma arena) fy bubblan va häftigt det var. en annan sak som var lite cool va taget på la perdera eller hur det nu stavas. orkar inte skriva så mycket mer om spanien resan just nu, fråga gärna om det är något som ni undrar:)

hittills så har den här veckan bjutit på mycket sol o ska jag vara ärlig så tror jag att jag brännt mig en del, menmen. det tillhör sommar att bränna sig. haha. igår var det dressed for sucsess, ett stort grattis till teknikarna som vann :D efter showen så stack jag ner till vasaparken med lite folk o kolla på dom andra klasserna från andra skolor som oxå hade tävlat. efter vasaparken så var det löga som gällde. sol o bad. eller aah, bad för vissa. jag tänkte bara bada fötterna men blev ju i alla fall nerskävtten, hmm. hämden är ljuv säger jag bara, hahaha :P när jag kom tillbaks från löga så var det middag på spicy med lite folk från barcagruppen som gällde. lite mysipys att vi hittar på saker så här efteråt oxå.

idag har jag inte gjort så mycket. först var det skola som gällde. sista mattelektionen med läraren som går i pension till sommarlovet, redovisning om vietnamkriget o lite så. va i skolan kanske 4 timmar. älskar såna skoldagar.

sommarlov ja, inte så långt kvar nu. fy bubblan va skönt det ska bli :D

nee, nu hinner jag inte skriva mer, maten är klar.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0