lillebrors dator,

känns lite mysko, sitter vid min lillebrors dator i hans rum. han ville spela cs på vanliga datorn o då var jag för en gångs skulle snäll o lät honom göra det. i utbyte mot att få sitta vid hans ett tag, haha.

har egentligen inte gjort något speciellt idag. idrotten va kul, men jobbig. fy bubblan, skulle trampa vatten i typ 50 meter o massa sånt jobbigt. sämst va ju staffetten när arman tappade bort mitt lags ring, vi hade ju vunnit om vi hade haft den, haha.

efter skolan så åkte jag ner till stan, träffade madde som följde med o beställde tid till klippning. ska äntligen klippa mig nu. fick tid redan imorron. sen tog vi en liten fika o efter det åkte jag hem. hade lovat papps att hjälpa honom med lite persienner. så det är vad jag har gjort i eftermiddag.

nu på kvällen så har jag bara tagit det lugnt. kollat lite ugly betty o desperate housewives. shit, vilket spännande avsnitt, får verkligen inte missa nästa vecka. igår så skulle jag göra milkshake. eller skulle, jag gjorde. men mjölken var tydligen lite gammal så den blev inge god o då blev jag sur o skulle inte ha nån. hade verkligen ingen lust att stå där o göra yttligare en sats. men idag var mamms snäll o gjorde milkshake, var ju fortfarande sugen men orkade inte, ibland är man verkligen en liten latmask.

puss!

Kommentarer
Postat av: Mia

kan avslöja att typ jätte många dör, eller gör de. :P haha jag vet allt.. :P

2008-05-07 @ 17:18:06
URL: http://leiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0