humpiedum,

promenaden med sara var väldigt skojig. snackade massa trams hit och dit, haha.

när jag kom hem från promenaden så skulle mammie tvätta mina fönster o sätta upp dom nya gardinerna som hon o jag köpte i fredags. det var lättare sagt än gjort p.g.a alla mina kläder som ligger överallt i hela rummet. sen hade jag massor med saker på skrivbordet så hon kom knappt åt fönstrerna. vilket slutade med att vi började tjafsa o nu har jag typ utegångsförbud :/  har städat alla bokhyllor nu i alla fall, så har bara garderoberna, alla kläder på golvet o damsuga kvar. fast det tar jag nog inte idag, har nämligen tänkt att hoppa i badkaret snart. :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0