hoppsan,

har visst glömt bort att skriva dom senaste dagarna. eller okej, kanske inte glömt, haft massa annat att göra. i fredags så var jag först i skolan o sen hem, kollade lite o.c. o va med totte.

igår så hade jag först dansuppvisning, vilket gick ganska okej. sen så växlade jag lite pengar, snart åker jag :D efter vi hade kommit hem från stan så var det mumsig mat som gällde. efter maten så tog jag en liten funderare på hur jag skulle spendera kvällen. om jag skulle gå på chickens födelsedags fest som typ halva stan skulle eller om jag bara skulle ta det lugnt då oxå. slutade med att jag gick till chickens fest tillsammans med en glad liten trupp bestående av em, moe o simon. hade faktiskt kul, även fast jag inte va så sugen på att festa i början av dagen. tack för en rolig fest robin!
var kul att träffa så mycket folk innan jag ska iväg. okej, nu låter det som att jag ska vara borta jättelänge, det är ju bara trots allt 5 dagar. men vi är 17 pers från spanskagrupperna, och av dom känner jag typ 2 :S menmen, blir säkert kul o kommer ju lära känna dom andra.

idag så är det firande av mig i efterskott som gäller. några i släkten kommer o ska gratta mig. blir säkert trevligt. ska få min efterlängtade jordgubbstårta oxå, fia goes happy face :D

oh my goooot,
datorn o min blogg verkar inte tycka om varandra idag. skrev det här inlägget vid två tiden idag, o tydligen så har det inte blivit publiserat, hmm :/
aja, tänkte bara skriva lite om presenterna som jag fick. har börjat samla på matservisen maria björnbär så fick lite saker till det av mormor, morfar, morbror o lillvor. av farmor o arne fick jag ett guldarmband, parfymen princess från vera wang o lite så. tack så mycket allihopa för dom fina presenterna :)
o föresten så var jordgubbstårtan hur god som helst, börjar nästan tro på ordspråket den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge. eller aah, till viss del i alla fall.

usch, börjar bli lite nervös nu oxå. på tisdag klockan 07.05 ska jag ju flyga för första gången. jag vet, det är faligare att åka bil, men tror att jag sett för många 'plankapar'filmer för att inte vara rädd. haha. imorron ska jag bara vara hemma o packa,. eller aah, ska iväg till skolan en sväng, lämna in lite papper o min knäppa dator :/

puss!


Kommentarer
Postat av: Leiden

uppdatering om spanien kanske borde vara på sin plats

2008-05-27 @ 20:24:36
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0