shopping utanför gävle,

igår var jag fortfarande lite halvtsjuk så det bidde ingen skola för mig. va hemma och vilade istället, tog ett bad, sola och lite sånt, haha. senare på kvällen var det mys hos em med några av tjejorna. hade en jättetrevlig kväll med pizza och lite så. tack alla som gjorde kvällen :D

idag vaknade jag vid åtta, åt frukost och sedan var det dags för lite familje-tajm. jocke hade hittat en moppe i gävle som han och papps skulle åka och kolla på. jag och mamms hade inte sån stor lust att åka och kolla på moppe så de släppte av oss vid ett köpcentrum utanför istället. där hade vi jätteskoj. hittade lite fina saker som jag köpte =) hade jag haft pengar skulle jag köpt mer, menmen.

nee, nu ska jag kolla på how to lose a guy in 10 days :D
/
my, myself and i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0