ett gott skratt förlänger livet,

o det fick jag verkligen när jag gick på bussen hem. såg en gammal, vet inte ens vad jag ska kalla honom, en kille som jag tyckte var skitsnygg när jag gick i åttan på bussen när jag skulle hem. fråga inte mig vad han gjorde på bussen. inte för att låta ytlig eller så nu, men fy f-n så han såg ut hahaha. kunde inte låta bli att gå o sätta mig längst bak i bussen o ringa elin, hon vet vem han är o så, hahaha. okej, så här kanske det inte låter så kul men :P

orkar inte skriva mer nu, ville bara skriva lite om bussincidenten eller vad man nu ska kalla det.
/ me myself and i

Kommentarer
Postat av: Mia

tackar tackar...

2008-03-18 @ 06:37:23
URL: http://leiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0