dålig på att skriva,

jepp, fick man höra av miapia idag. inte att jag skriver dåligt men att jag är lite dålig på att skriva i bloggen. o det kan jag hålla med om, ser inte det som en nödvändighet att skriva varje dag. men nu ska jag försöka skriva något varje dag i alla fall, räcker ju med att bara skriva nån rad eller så.

dagen började med att jag blev väckt av pappie för att vi, hela familjen, skulle upp o sjunga för jutta som fyller år idag. GRATTIS JUTTA! men när vi skulle väcka henne med 'ja må hon leva' så var hon redan vaken, hon hade gått upp tidigt för att kolla kvalet till formula ett loppet imorron, galning haha. hon blev glad för glassen med kaksmet i som jag köpt i alla fall :D jutta fick en kakbok av mammie o pappie som hon redan hade så hon gav den till mig, så nu är det bara att baka som gäller, haha :D

efter hon öppnat alla paketen så gick jag ut o kollade om vi hade fått några påskägg av påskharen, vi hade ju faktiskt hängt upp morötter igår kväll ( intern familje grejs). som vanligt låg det en vit plast påse med tre ägg fyllda med mumsigt godis där, happy face :D

lite senare på dagen så kom gästerna som skulle äta hos oss. det var miapia, david, farmor o arne. var trevligt o god mat. funderar lite på vad det är för skillnad mellan påskmat o julmat egentligen, nån som har ett förslag? sedan är det ju det här med påskmusten också, den smakar ju precis lika dant som julmust, är det samma recept o de bara bytt ut ettiketen eller hur är det egentligen?

kvällen säger jag bara blä, blä och blä om :/

orkar inte skriva mer nu, har skrivit lite grann i alla fall :)
/ me myself and i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0