annandag påsk,

den här dagen har varit sjukt meningslös, har inte gjort ett skit. planen var att jag skulle färga håret, men det blev inte av. kom fram till att det var bäst att klippa det först så det ska jag troligtvis göra imorron. sen kollade jag lite hockey med familjen, helt värdelöst vik förlorade med typ hur mycket som helst mot leksand, o det värsta va att det egentligen var så himla fula mål :/ menmen, life's a bitch.

tog lite bilder på alla blommor som jutta o mammie har fått nu under helgen oxå. har en av de som visningsbild på msn o inte för att skryta men en kompis trodde att jag snott den från google. det kan man ju för sig ta på två olika sätt. antingen att bilden är grymt bra eller att jag är så dålig o inte skulle kunna ta en sån fin bild som han tyckte att det var. haha. 


                                image10

                                                                    / me myself and i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0