var är mina betyg?

vet att jag kommer att låta som en riktig pluggis nu, men var är mina betyg? eftersom att det var nå krångel förra veckan så fick vi inte våra betyg på skolavslutningen utan vi skulle istället få dom med posten nån gång den här veckan. o nu har det gått tre dagar o jag har inte fått dom. hmm, vet att jag kanske låter pluggis men jag vill se dom nu för jag vet inte vad jag kommer att få för betyg i typ 4 ämnen o jag hatar verkligen att vänta. blää. hoppas att dom kommer imorron.

tror jag ska ta o hoppa in i duschen snart o  göra mig i ordning. har bestämmt mig för att åka ner på stan en sväng idag trots allt. måste ju kolla om skorna finns kvar, o shortsen. bikinin vill jag egentligen också ha, men känns som att den får vänta ett litet tag. aja, får se hur jag gör. nu står en kisse här vid mina ben o tigger mat så får väl gå o ge honom lite.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0