slapp, dans o fotboll

den här dagen har jag nästan bara slappat. tanken var ju att jag kanske skulle ta mig ner till stan o köpa allt det där jag inte köpte igår. men det regnade ju o hade ingen ork så hade tänkt att ta det imorron istället.

genrepet inför dansuppvisningen som är på lördag gick bra. börjar känna mig lugn nu, det kommer att gå bra. men det känns lite pirrit. men det är ju då det blir som bäst :)

precis innan jag dansa så va kissen hos veterinären, han hade nån sorts skabb i öronen. usch, stackars. så veterinären gjorde rent hans öron o skrev ut nått reccept på nån spray medicin som vi ska ta ut imorron o då ska vi även påbörja hans behandling. skabb är ju nått som även kan drabba oss människor men som tur var hade han nån speciell djurskabb som inte skulle göra det, skönt.

just nu sitter jag här vid datorn med en kisse i knät o tv:n på så jag kan se fotbollen. sverige bör ju ta hem det här, dom är ju så mycket bättre än grekland. eller vad säger ni?
skriver mer om resultatet o matchens godbitar enligt mig sen.
puss!

Kommentarer
Postat av: Mia

Sverige var bättre igår, grekerna verkade lite döda. Men man ska aldrig underskatta ett lag. tänk på att de vann em sist eller gjorde de kanske inte de`?

2008-06-11 @ 08:25:44
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0