provhyttstokerier,

nu sitter jag här mätt o belåten o har precis kommit på att jag glömde skriva det roligaste på min o mamms shoppingtrip. vi va på öb o där hittade hon ett par mysbyxor som hon skulle testa. vi såg ingen provhytt o eftersom att hon hade kjol så tänkte hon att hon kunde testa byxorna under kjolen, bara jag hade koll på att det inte var någon bakom henne. hela tiden medans hon provade så kollade vi runt om det kom nån. när hon skulle ta av sig byxorna så åker trosorna med o det klart att det är nån som står några meter bort när mamms utbrister;
- trosorna åkte med, hahahahahaha.
fy bubblan va vi garva. medans jag gick ifrån mamms för jag skämmdes så mycket + skrattatacken så såg jag provhytten, så då blev det ju ännu mer skratt. haha. asså jag o mamms kan inte shoppa utan att nått händer. förut så hade hon av en peruk på en provdocka o massa skoj, det händer alltid nått kul när vi är o shoppar tillsammans. tack för att du finns tokmamma :D
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0