helt slut,

efter en heldag på lögis måste jag erkänna att jag är ganska slut. åkte ner till stan med 12.15 bussen. på bussen träffade jag sindmark, alltid lika trevlig med busssällskap, haha :P sen träffade jag em, gick på stan en snabbis o sen ner till lögis. på lögis träffade vi joppe, tobbe, adde o lite folk, trevligt. o måste erkänna att jag är stolt; jag badade. tycker inte så mycket om att bada i hav/sjöar o så, är ju läskigt att bada bland fiskar. kanske lite nördit men men. när vi hade tröttnat på lögis så gick vi till stan o åt pizza. jag o em delade på en hawaii som vanligt. efter maten så skulle killarna iväg hit o dit så jag o em gick till lite affärer o väntade på bussen. på bussen träffade vi madde o det blev lite snack om vad som händer imorron. är ju skolavslutning o det måste man ju nästan fira på nått sett, frågan är bara hur. vet en hel del som ska till ett ställe där man kan bada, softa o lite så. aja, får se. är ju en dag till dess.

när jag o em hade kommit hem så började vi prata om falska människor o lite så. nästan alla säger att dom inte är falska o att dom tycker att det är så fel att gå bakom andras ryggar, ändå så gör dom det. jag hatar verkligen folk som går bakom ryggen o är jättetrevliga ena sekunden för att nästa sekund snacka massa skit. äh, orkar inte skriva alla tankar om det här nu, det skulle bli för mycket. haha :P

nee, nu ska jag börja fixa med en grej till en snubbe som tar studenten på torsdag,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0