hej hopp,

gårdagen såg ut på följande sett: först var jag duktig o fixa med garderoben. vek ihop ca 3/4 av den. sen kom mamms hem o då åkte vi o shoppa lite istället, haha. köpte ett linne, en klänning o en svart stickat mysipystjuocktröja :Dnär jag o mamms kom hem så gjorde vi i ordning maten o åt. eller aah, precis när vi skulle äta så ringde min danslärare o berättade att dansuppvisningen är flyttad. så nu är det inte på stora scenen längre, inte samma tid heller. det roligaste är att ingen tror mig när jag säger det. dom tror bara att jag säger det för att lura dom så att dom inte kommer o kollar, skyll er själva är allt jag säger. intresserade om nya platsen o nya tiden? fråga, skriver som sagt inte det här. efter maten så åkte jag ner till vattendraget för att träffa lite folk. åkte virvelvinden med marre o emilia oxå. fy f-n va kul det var. tyckte i alla fall jag o emilia. marre den stackarn spydde nästan :/ efter karusell åkandet så träffade vi lite mera folk o kolla på looptroop. synd att man inte han se dom så mycket, nedrans bussar :(

idag har jag inte gjort nått speciellt än så länge. har fått betygen nu i alla fall. o jag blev överlycklig, fick mvg i spanska :D ikväll så tror jag att jag ska dra ihop lite folk o gå på vattendraget igen. är ju rix fm festival o den måste man ju nästan se nu när den ändå är här. aja, får se vad som händer. om det inte blir festivalen så blir det säkert krogen, så skoj blire nog ikväll i alla fall. o blir det inte krogen heller så får jag skoj här hemma eftersom att systeryster kommer hem i helgen :D
orkar inte skriva mer nu, måste forsätta med garderoben min.
puss!

Kommentarer
Postat av: Ted

träffa haha? en kram och jag hade skrivigt med dig ;)

2008-06-13 @ 23:29:47
URL: http://mrexplosion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0