hälla med morsis,

japp, lyckades övertala morsis att åka o shoppa. tyvärr orkade hon inte åka till centrum så vi åkte till hälla istället, men det va bra de också. vi hittade ett par shorts till jockis som vi köpte sen massa må-bra-prylar till mig (ansiktsmask, hårinpackning, body lotion o lite så) så nu ikväll ska jag riktigt skämma bort mig själv haha.

just nu väntar jag på att maten ska blir klar. är hungrig som en flodkossa. har bara ätit frulle o en glass under dagen. okej, åt en ordentlig frulle men är hungrig ändå. efter maten tror jag att jag ska ringa nån liten plupp o fråga om den har lust att gå prommenix med mig, är på promennix humör.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0