god morron allihopa,

tänk att dagar kan se så olika ut innan dom ens har börjat. idag när jag vakna var humöret på topp o ska se till att det här blir en superdag. fortfarande gassande sol ute men idag är jag på sånt bra humör att jag inte orkar bry mig om att önska efter regn en dag o sen sol igen. för har fått den glada nyheten att det ska göra det nästa vecka. tror att vi som haft sånt här fint väder behöver en "ful" dag nu så vi inte bränner sönder oss helt o hållet, det är ju faktiskt bara början av sommarn än så länge. sen tror jag att det är fler än jag som längtar efter att gosa in sig i nå varmare kläder o bara kolla nån film o slappa, haha.

jag o pappa har precis plockat fram frukosten så nu är det bara att vänta på att äggen ska bli färdiga o resten av familjen ska vakna. när jag vaknade så vaknade jag som jag skrev tidigare med ett leende på läpparna. o ett shopping sug. ska försöka se om mamms också har det. vet att jocke ville köpa ett par shorts i alla fall, så han är nog på min sida, haha.
nee, nu ringde äggklockan o det är dags för frulle,
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0