bra dag,

Den här dagen har i största allmänhet varit en bra dag. Vaknade inte allt för sent fast jag kom hem vid 2 inatt. Sen kollade jag film med Totte, kollade på Masjävlar. Älskar verkligen den filmen, va ett bra tag sen jag såg den och den är ju så klockren. " När jag var på Baaaaaliiii!"  Haha.

När Totte hade gått var det kalopps som gällde, mums gottis. Resten av dan/kvällen har jag bara slappat. Har kollat tåg och så till imorron. Ska ju följa med Hännie till Eskilstuna. Där ska vi shoppa lite och sedan gå på zoo. Har ju inte sett dvärgflodhästarna än, skämms på mig, så det ska bli rikgit kul. Ska t.o.m köpa säsongskort. Ett besök kostar 150 kr för en vuxen, medans ett säsongskort för en vuxen kostar 225 kr. Om man bara går 2 gånger så har man ju i alla fall tjänat på säsongskortet, haha.

Tack Roy och allihopa som var där för en rolig kväll igår föresten. Synd bara att Maddes väska och Viktors skor kom bort. Vad är det egentligen för tattarungar som inte kan ha koll på vad som är sitt och vad som tillhör någon annan människa?
Orkar inte skriva nå mer nu, kanske kommer ett kort inlägg innan jag åker imorron, annars hörs vi på tisdag kväll (Hännie har inget internet)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0