3 dagar + 3 dagar till

Sorry att jag inte skrivit sen i söndags, har inte orkat. Egentligen har jag inte gjort så mycket så att jag inte skulle ha orkat men har inte orkat brytt mig om att skriva helt enkelt.


Måndag till tisdag så var jag ju med syster till Eskilstuna. När vi skulle åka dit så stannade tåget i Dingtuna. Kul att sitta fast där i ca 20 minuter, nee tror inte det va. Fast okej, jag o Hännie hade ganska kul när vi lekte med dom svävande biljetterna i alla fall, haha. När vi kom hem till henne så åt vi lite lunchmackor och sedan tog vi oss ner till centrum för en liten shopping tur. Var kul. Bland det första vi gjorde va att se Marie Picasso, kände oss supercoola som såg henne på hennes shoppingtur. Själv shoppade jag inte så mycket, bara underkläder, nagelfil och nagellack och godis. Mumsit värre :D


På tisdagen så gick vi på zoo. Hade jättekul och fy bubblan va söta dvärgflodhästarna är. Dom gjorde precis som på tecknade filmer, bada, bubbla med näsan under vattnet och vifta så där gullit med öronen ni vet, så som bara flodhästar gör. Haha. Näsbjörnarna som jag inte sett tidigare var också otroligt söta, dom bara nosa i marken hela tiden o gjorde ifrån sig lite små konstiga ljud. Apropå konstiga ljud så borde lejon hanen nästan få pris för sitt ljud. Lät nästan som han höll på med barnförbjudna grejer, haha. Efter zoo besöket så gick vi hem till Hännie igen för att spela lite Svenson frågar ... Sen var det dags för mig att ta bussen hem, tack för dom här roliga dagarna flodis :D


Igår så var jag och åt på Spicy med några av tjejorna. Skulle fira mig i efterskott så fick lite presenter, tack så mycket tjejor för dom roliga presenterna. Och vad jag fick tänker jag inte skriva här, haha.


Just nu håller jag på att packa lite. Ska åka med Emelie och hennes familj till dalarna över midsommar. Kommer nog att bli toppen kul. Sitter här och lyssnar på typ nya favvolåten också, den är egentligen ganska gammal men har inte hört den fören idag. Avril Lavignes Why. Ska bli skönt att komma här ifrån ett tag också och tänka igenom lite saker, känns som att det behövs. Inte för att det har hänt något speciellt. Eller det kanske precis är det som det har gjort. Jag vet inte, det enda jag vet är att ni inte kommer att få läsa om det i bloggen :P Inte nu i alla fall, kanske senare när jag har rett ut allt som händer.


Blev ett ganska långt inlägg trots att jag bara tänkt att skriva några rader. Men behövde få skriva av mig lite eftersom att det var ett tag sen jag gjorde det. Som sagt åker jag om nån timme så måste packa klart. Kommer hem  på söndag, bara så att ni vet. Ha en riktigt bra midsommar nu allihopa.  
Puss!

p.s. har lite bilder från zooresan och middan också, lägger in dom sen när jag lagt in bilderna från kameran :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0