varmt,

Jag vet att jag är ganska duktig på att klaga, men nån måste ju va det också. Fy bubblan va varmt det är, sitter här i bikini och smälter nästan bort.Usch. Vad ska allt folk hitta på ikväll då? Jag ska förbi Empan en sväng så får vi se vad vi hittar på för nått. Har inte träffat ungen sen innan jag åkte iväg till Åland och det var över två veckor sen. Okej, två veckor låter inte så mycket, men om man i vanliga fall brukar träffas nästan varje dag så är det mycket. Gud vad jag blev sugen på glass nu helt plötsligt. En twister skulle sitta fint :D Får väl försöka övertala ungen att vi ska gå och köpa glass. Fast i den här värmen så tror jag inte att hon är så svårövertalad, haha.
Puss!

Hold your breth, it's getting better.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0