tillbaka,

Japp, då är man tillbaka till bloggen igen. Kom ju hem i torsdags men har inte orkat skriva nått fören nu.

Hade det jättebra på Åland, massa sol, lite shopping och turer med båten såklart. Tyvärr var vattnet aldeles för kallt för att jag skulle kunna bada. Haha. Måste vara minst 19 grader innan jag badar frivilligt.

Nu i helgen har jag inte gjort något speciellt. Hade tänkt att träffa massa folk hit och dig men har varit sjuk. Och nu ligger jag här med värsta nackspärren. Fy bubblan vad det gör ont. Vet inte riktigt  vart jag ska ta vägen. Okej, det finns dom som har det värre, men ändå. Det gör ont :( Mamma, pappa, Jocke och en av hans kompisar har åkt tillbaka till Åland en sväng. Så nu är man ensam hemma. Ska bli grymt skönt och kul att bevisa för mamma att jag faktiskt klarar mig aldeles utmärkt själv :P

Nee, nu börjar snart formula etten som jag hade tänkt se med Systeryster.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0