Shoppingdag,

Som jag skrev tidigare ångrade jag att jag inte köpte ringen som jag hittade igår, mamma skulle lämna tillbaka en klänning, pappa skulle till jobbet en sväng och Hännie skulle med tåget och kolla lägenhet så åkte ner till stan en  sväng idag också. Köpte ringen (den fanns i min storlek, happyface). Känns verkligen som att jag behöver det just nu. Varför? Jaa, ibland behöver väl alla lite extra styrka. Hitta en jättesöt blommig tunkia på hm som jag också köpte.

När vi kom hem så kom mormor förbi en sväng. Fick en plånbok och en liten semesterslant. A just ja, apporpå pengar. Hade visst fått studiebidraget i juni i alla fall. Trodde ju inte att jag hade fått det när jag kollade på internet. Men när jag skulle och ta ut lite pengar idag så hade jag fått in det. Lycka :D

Nee, nu ska jag gå och hjälpa till med dukningen. Eftersom att jag har lyckats tjata till mig pizza så får jag väl hjälpa till lite också. Ikväll så blir det packning som gäller men har tänkt att skriva ett litet inlägg ändå. Här kommer en bild på ringen också.
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0