Rolig helg,

Nu har jag ju inte skrivit på hela helgen så jag varnar er läsare redan nu för ett ganska långt inlägg, haha.

Fredag kvällen spenderade jag på Powermeet med Em och lite annat roligt folk. Hade en toppen rolig kväll, såg massa fina bilar. Finns egentligen inte så mycket mer att säga om fredags kvällen.

Igår var jag hur trött som helst så bara latade hela dagen. Hade på mig pyjamas på mig till klockan var fyra, haha. Heja mig. Trots att jag va trött så var jag på jättebra humör, vet egentligen inte varför. På kvällen ringde Em och sa att hon var nere på Powermeet igen och ville att jag skulle komma ner. Till en början hade jag inte alls lust att ta på mig jeans, fixa håret lite och sminka mig, men gjorde det ändå. Tog bara lite mascara, men tänk va lite smink kan göra för humöret och fräshigheten, haha. När jag kom fram till centralen så ringde Emlilia. Hon satt på gränden med sin lillasyster och pojkvän och undra om jag inte hade lust att komma förbi, var ju så länge sen vi sågs. Så gick först till gränden för att sedan gå ner till Powermeet. Oj, så skoj det var där nere på Powermeet sen. Träffade några jätteroliga killar från Göteborg. Efter ha pratat med dom en stund, en ganska kort stund, så satt jag och Em och pratade flytande göteborska, haha. Fast okej, dom var bättre. Trodde att jag skulle garva ihjäl migt när dom sa "är'u go elle?" Kissar nästan på mig bara av att tänka på det. XD Lite senare under kvällen så började det att regna då hittade jag och Em en HelloKitty ballong som vi hade istället för paraply eftersom att dom goa göteborgarna hade haft sönder paraplyt.

Det började regna ännu mer och då var det inge roligt att va kvar så vi var några stycken som började röra oss från Löga mot stan. Kom på att den smarta idén att kolla väskan om något hade blivit snott och då hittade jag inte nyklarna. Fick panik, tänk om jag hade tappat dom. Hade ganska många nyklar på den nyckelknippan så skulle ha behövt byta ca 5 lås om jag skulle tappat bort dom. Som tur var låg dom hemma på skrivbordet. Puh. När vi kom ner till stan så cykla killarna hem. Jag och Em var tvugna att vänta på bussen som skulle gå om ca en timme så för oss var det Mc Donnalds som gällde (det enda stället i centrum som hade öppet) När vi satt där kom en lite halvmysko kille fram och prata med oss. Han var inte full eller så, bara lite mysko. Eller vad säger du Em? Hahaha *inter skämt som kanske inte är så bra om jag skulle skriva förklaringen här, sorry kära läsare* Orkar inte skriva mer om gårdags kvällen, har ändå fått med ganska mycket. Tror ändå ni inte skulle orka läsa mer om den :P

Idag så har jag varit med familjen och min brors flickvän till Tuna park en sväng. Först hämtade vi Jutta och hennes blommor. Var ganska kul på Tuna park, trots att jag var hungrig och trött. Hittade lite småsaker som jag var sugen att köpa men det blev till slut bara ett par örhängen. Kul att veta va?

Nee, nu ska jag inte skriva mer. Blir bara drygt att läsa. Skriver nog mer senare ikväll. Känner att jag måste få skriva av mig lite. Kommer lite bilder från gårdagen då också. Ni får ha det så bra så länge.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0