överskrift,

Va svårt det är att komma på överskrifter ibland. Aja, hade ju som sagt jättesvårt att somna i natt så kolla massa Disney filmer istället, slutade med att jag somnade i soffan typ halv sex. Haha, heja Fia. Sen vaknade jag vid elva då var det frulle som gällde och sen ut i solen. Måste ju passa på när den väl är framme. Okej, den har varit det några dagar nu, men ändå. Tänk sen när det börjar regna och så igen, då kommer man bara ångra att man inte tog vara på soldagarna.

Mamma och pappa kommer ju hem idag också så har varit duktig och plockat reda på det mesta som jag stökat till. Haha. Dom kommer ungefär tio så har tid på mig.

Nee, nu orkar jag inte skriva mer. Skriver kanske mer senare ikväll.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Alltså, säg inte så där.. om att ta vara på soldagarna, jag sover bort hela dagarna och kommer se ut som ett lik.. se till att få ut mitt feta arsel ur lägenheten! kärlek till dig!

2008-07-31 @ 01:00:05
URL: http://mliiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0