irreterad,

Gud va irreterad jag blir. Har försökt att ladda upp bilderna minst 1000 gånger idag men det fungerar inte. Aja, strunt samma. Får väl se om jag orkar försöka igen imorron.

Började dagen med att ta det lugnt med solning. Älskar't. Och sen har jag tränat lite. Skämms för att jag inte tränat nånging på lovet hittills. Brukar inte träna så mycket annars heller men känner att jag verkligen fått sämst kondis och då skojar jag inte. Så har kört lite spinning här hemma. Bra att mamma och pappa köpte motionscykeln. Sen har jag gjort lite vadövningar, situps och armhävningar också.

Nu hade jag tänkt att jag skulle göra lite mat och sen höra med lite folk vad som händer ikväll.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Laila

jag har inte tränat pà mer en ett ar, sa kän dej inte sa dalig :P

kram

2008-07-29 @ 20:16:05
URL: http://www.almostafashionbuyer.com
Postat av: Moa

jag tränar aldrig, om man bortser från situps och sånt ;p

ha det bra

2008-07-29 @ 21:26:23
URL: http://mmoaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0