inte riktigt min dag,

Nee, det har det verkligen inte varit. I alla fall inte när det gäller tekniska grejor. Åkerkommer till det lite senare.
Dagen började med att jag vaknade för sent för att säga hej då till Jutta som skulle åka, p.g.a. att jag hade gjort fel igår kväll när jag satt alarmet. Sen slappade jag lite. Efter städandet tog jag tag i det jag skulle göra, städa rummet. Ni får se före och efter bilder sen. Måste nästan erkänna att jag är stolt. Haha. Men jag skulle behöva städa den andra garderoben också. Jag har sagt till  mamma att jag har köpstopp när det gäller kläder, tills jag har rensat ur den garderoben. Så får väl göra det nån gång snart. Har man svart bälte i shopping och beroende av det så är man, haha. Har jobbat med lite persienner idag också.

Nu till Fia och teknik skit. Det började med att mobilen va lite muppad. Sen höll datorn på och krånglade, och sen när jag kollade på project runway så höll bilden på och krångla. Bläää för teknik grejor ibland. Bröt nästan ihop. När jag kom till tv-n här nere så va den här tv-n också helt knäpp. Men den fungerade sen när man stängde av den. Tur annars hade jag börjat gråta på riktigt. Ville verkligen se SATC så nu sitter jag här.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer i det här inlägget, så jag skriver inget mer. Haha, typiskt mig :P
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0