yttligare en helg :)

i fredags gjorde jag egentligen inget speciellt. jo, jag färgade håret, men det syns knappt. helt värdelös färgning, vill ha mitt hår som misha barton hade i första säsongen av o.c. så det blir bara färga, färga o slinga som gäller.

igår var jag först på helt okej humör innan jag kollade ut genom fönstret. blev värsta deppig av det tråkiga vädret så jag givk upp och åt frukost sen gick jag och la mig igen, orkade inget annat. kändes som att det skulle bli en pissdag :(  låg i sängen ganska länge, sen var det att fixa och trixa lite, skulle till sigurdsgatan 25 för att kolla på lite band som skulle spela. det var min kompis johan och några av hans kompisar som hade anordnat det, projektredovisning. så på kvällen var jag först där, träffa lite roligt folk och så. bra anordnat johan o co, hade en kul kväll där.
vid typ 11 stack jag och emelie till roy's systers lägenhet för att träffa roy och några av hans kompisar. blev helt kär i roys systers ena hund, så j-vla söt. tänkte nästan lägga ner den i väskan och ta med den hem, haha.

imorse när jag vaknade vid 11 var jag på strålande humör, solen lyste och jag fick lust att gå prommenix. så efer frukost blev det en timmes promenad med mamma. efter det gjorde jag något som jag inte gjort på ett tag nu, lekte lite med gitarren. okej, jag kanske inte är så bra på det, men satan i gatan vad kul det är. kollade på alice i underlandet idag också, lite små söt film :) sen kom miapia. hon tyckte att jag hade stökigt i mitt rum så hon hjälpte mig att plocka lite. hon tyckte att jag skulle börja med att plocka undan/ städa 10 grejer varje kväll innan jag går och lägger mig. okej, 10 grejer är inte så mycket så det kan jag väl börja med. men undra hur länge jag kommer att komma ihåg det, haha.
får se vad jag hittar på nu ikväll. måste erkänna att jag är lite sugen på att se simpson filmen, "spiderpig, spiderpig, does whatever a spiderpig does"

/ me myself and i

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min GRYMMA tävling, det enda du behöver göra är att skriva en kommentar och din skostorlek! :)

2008-01-20 @ 20:17:44
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Mia

bra där 10 saker. ska nog ta och plocka undan mina 10 saker för kvällen nu.. :P

2008-01-20 @ 23:19:52
URL: http://leiden.blogg.se
Postat av: Vi Va La Hedlund

Kul att du kom på Rock-eva och kul att du gilla det:)

2008-01-21 @ 21:49:59
Postat av: Mia

japp var ju tvungen om jag vill äta kakan jag fick med mig hem. Kan meddela att den nästan är slut. kommer nog ta slut imorgon på dagen.. haha

2008-01-21 @ 22:59:20
URL: http://leiden.blogg.se
Postat av: Mia

försöka kan du ju allt. :P

2008-01-22 @ 17:03:55
URL: http://leiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0