värt?

helgen blev grymt rolig i alla fall. fredags hade jag bara hemma myspys kväll, kolla lets dance o lite så.
lördagskvällen fördrev jag med lite bowling med emelie, daniel, totte, emelies bror mamma och hennes kompis. va lite kul, fast jag kom först bakifrån, haha xD fick en strike i alla fall, lycka haha. efter bowlingen gick (!) vi in till stan  från bellevue och väntade på bussen, satt på stugan och värmde oss. när vi kom hem så var det fest hos grannen min. va lite kul. kom hem typ 5 på morronen. sen vaknade jag vid 8, kunde inte somna så jag gick upp vid 9 och åt frukost med mamms o papps. sen softade jag lite. lite senare på dagen åkte jag ner till stan för att gå runt i lite affärer med madde och emlilia, sorry om jag va lite osocial va lite trött.

idag så åkte jag till skolan för att jag skulle ha spanska. men på spanskan fick vi bara reda på vad vi skulle göra på provet om två veckor, så jag åkte till skolan  helt i onödan med andra ord. hade kunna stannat hemma och jobbat med geografiarbetet och historia-arbetet så hade jag sluppit sitta med det nu på kvällen. blää vad jag hatar såna dagar ibland.

aja, nu ska jag återgå till pluggandet.
/ me myself and i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0