seg-och-deg-dag

gick och la mig vid halv tolv igår kväll, helt okej tid på jullov. men sen vaknade jag inte fören fem i ett. lyckat.
eftersom att jag vaknade så sent så tänkte jag bara ha en seg-och-deg-dag. och det hade jag också till en början. åt frukost, kolla film och lite så. sen satt jag vid datorn och chattade med lite folk, då tyckte jonas att jag skulle komma ner till stan och ta en fika med honom. så jag fixade mig lite för att åka ner till staden. när jag kom dit så gick vi runt lite på stan först, hade öppet en hel halvtimme till :P sen fikade vi. eller åt rättare sagt, hade inte ätit något sen frukosten vid ett. efter maten var jonas lite snäll och bjöd på kladdkaka, tack så mycket :D

på bussen hem så träffade jag lilla madde och den lilla fuskisen åker till london imorron. vill också åka dit. eftersom att mamma har en kusin som bor där skulle jag nog kunna åka dit över en lång helg och bo där. men då gäller det att spara ihop pengar så att man kan shoppa lite också, värt att åka dit utan pengar?

grattis lillebror som vann matchen mot england med 31-0 :D inte för att va elak, men hur 17 kan man förlora med så mycket. nog för att brors lag är bra, men ändå. visste knappt att man spelade hockey i england. men eftersom att de är så stora när det gäller fotbollen så kanske man förlåter de att de inte va så bra på hockey. haha.

nu ikväll ska jag bara ta det lugnt, kanske kolla på någon film eller något sånt. så man kan ju säga att jag halvt lyckades med min seg-och-deg-dag :D

/ me myself and i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0