onsdag

imorse kollade jag, som jag skrev i tidigare inlägg, på film med madde. när hon kom tillbaka från läkaren va hon jättesur, hon hade blivit jättedåligt bemött av läkaren och så, var tvungen att boka om tiden :/  vi gjorde en kladdkaka och mamma var hem en sväng under hennes lunch. när vi var klara med kladdkakan så kom vi på att vi inte hade ätit lunch så vi bestämde oss för att laga tacos. efter vi ätit upp tacosen kom madde på den briljanta idén om att åka hem till henne och ta lite bilder. idén fick hon 25 minuter innan bussen ut till henne skulle gå. så det var bara att gå upp i mitt rum, packa smink och lite kläder och gå till bussen. blev en kul eftermiddag med massa bilder som madde lovat att skicka/fixa så att jag får de imorron. om du är intresserad att se dem är det bara att kolla min bilddagbok imorgon eller nån dag senare, http://fiiija.bilddagboken.se 

/ me myself and i


Kommentarer
Postat av: Mia

så det blev inte att ni arbetade med andra ord.... haha

2008-01-24 @ 10:22:00
URL: http://leiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0