nytt år, nya möjligheter :D

gårdagen var helt okej. hade värsta beslutsångesten om vad jag skulle ha på mig, jeans o fest topp eller klänning.
det hjälpte ju inte heller så mycket att alla mina kompisar som jag frågade sa olika. tillslut så blev det klänning i alla fall, är inte så ofta man har på sig klänning så då får nyår vara en sån gång. när jag hade gjort i ordning mig var det middag med familjen. var lite stressad för att mamma hade sagt att vi skulle äta klockan fem och jag skulle iväg sen. middagen var försenad med 22 minuter, shiiiit. men det gick bra ändå. gick till emelie o sedan fick vi skjuts till robin. va lite skojs där. ännu mer skoj vid 12 slaget när vi hade tagit oss till stora torget. där träffade vi massor med roligt folk. när vi sedan skulle gå till bussen så träffade vi en liten mattias petterson som hade fått stryk, j-vla idioter som går 6 mot en säger jag bara. :(  vi kom till skultuna och då var det efterfest som gällde. eftersom mamma egentligen ville ha hem mig på en gång så blev det bara en halvtimme, men det var ganska kul ändå.
summering av nyårsafton 07:  helt okej, kunde ha varit bättre men kunde även ha varit mycket sämre.

nytt år med nya möjligheter sa en klock person nån gång för länge sedan, och det tänker jag verkligen ta till vara på det här året. jag hade tänkt att jag ska göra massor med bra saker, försöka ta körkort, skaffa jobb mm.


/ me myself and i 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0