natt mellan fredag och lördag

jag vet att jag egentligen borde sova nu. men kunde inte somna så jag kollade på bridget jones dagbok istället.
fy f-n vad jag älskar den filmen, så klockren. vill ha 'på spaning med bridget jones' på dvd också, var så länge sen jag såg den och den är minst lika bra som första, om inte bättre.

idag eller igår kanske man ska säga, klockan är ju över 12, så var jag på stan en sväng med emlilia och hennes pojke marre. va kul att träffa dem, hade inte gjort det sen 21 december. vi gick runt i lite affärer och avslutade med en fika på stugan. alltid lika mysigt att fika där, har absolut godaste hallon smootien :)
emilia tog ett till hål i örat också, blev lite sugen på att göra ett till jag med. jaja, får väl se hur det blir med det.

imorron/ idag, vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. får väl se vad som händer. en sak som är säker är att jag kommer att sova länge iallafall, snart slut på jullovet så jag får väl passa på att uttnyttja de har sista dagarna ordentligt.

just ja, en sak till som jag inte har skrivit om. var ju hos tandläkarn i torsdags, andra gången under lovet. den här gången skulle de skrapa bort lite tandsten och lära mig hur man borstar tänderna, haha. att skrapa bort tandstenen gjorde ännu ondare än att laga en tand som jag gjorde vid det första besöket. när hon skulle skrapa bort tandstenen så satt hon ju den där mackapären rätt in i tandköttet, ajajaj :( och sen när hon skulle lära mig hur man borstar tänderna skulle jag först visa hur jag gjorde när jag borstade själv, kändes jättelöjligt. hennes kommentar till det var att jag borstade rätt men att jag skulle vinkla tandborsten mer.

nej, nu ska jag ta och försöka sova igen.  / me myself and i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0